راه اندازی مجتمع بزرگ گلخانه‌ای در یزد دغدغه دولت در زمینه اشتغال‌زایی را کاهش می‌دهد

استاندار یزد با بیان اینکه راه اندازی مجتمع بزرگ گلخانه‌ای در یزد دغدغه دولت در زمینه اشتغالزایی را کاهش می‌دهد گفت: دستگاه‌های اجرایی یزد برای راه اندازی مجتمع بزرگ گلخانه‌ای همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی شب گذشته در دومین جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان یزد در سال جدید که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به شعار رونق تولید و راه‌های تحقق آن اظهار داشت: برای تحقق این شعار که توسط مقام معظم رهبری برای سال جدید مطرح شد باید از تمام ظرفیت‌ها و منابع موجود بهترین استفاده را برد.

 
استاندار یزد با بیان اینکه کمیته امداد در حال راه اندازی مجتمع بزرگ گلخانه‌ای در یزد است افزود: این کار ارزشمند سبب به کار گیری بسیاری می‌شود و یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت که اشتغال زایی است که را در استان کاهش می‌دهد که نیاز است که دستگاه‌های اجرایی استان یزد نهایت همکاری را با کمیته امداد برای اجرایی شدن هر چه سریع‌تر این طرح داشته باشند.
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: مباحث بسیاری برای راه اندازی واحدهای پرورش ماهی تیلاپیا در استان مطرح شده که در این زمینه باید آب منطقه‌ای یزد و جهاد کشاورزی به شکلی همکاری داشته باشند و چاره اندیشی کنند تا بهترین تصمیم در این خصوص اتخاذ شود.
 
طالبی در ادامه به دستور سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد اشاره کرد و گفت: امنیت فضای تبادل اطلاعات مسئله‌ای است که در استان باید از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت خاص و ویژه به آن توجه کنند.
 
استاندار یزد افزود: حوزه امنیت سایبری به آن میزان حساس و مهم است که اگر در این خصوص بی‌توجهی کوتاهی صورت گیرد سبب بروز خسارت‌های سنگین اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..