با وجود گذشت قریب 10 روز از تعطیلات نوروزی؛

سیب تنظیم بازار نوروزی همچنان در یزد توزیع می‌شود

مدیر کل تعاون روستایی استان یزد با اشاره به افزایش 2.5 برابری سهمیه خرید سیب تنظیم بازار نوروز 98 در استان، اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده، هیچ کمبودی در خصوص میوه عید نوروز در استان روی نداد و حتی همچنان شاهد توزیع سیب‌های ذخیره شده در مرکز عرضه تعاون روستایی هستیم.

به گزارش یزدی نیوز«علی جهازی» به خریداری و ذخیره‌سازی  542 تن سیب و ۸۱۲ تن پرتقال براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان و کمیته راهبردی میوه تنظیم بازار نوروز ۹۸ اشاره و تصریح کرد: امسال سهمیه سیب تنظیم بازار عید در استان ۲.۵ برابر سهمیه سال‌های قبل بود و  195 تن از پرتقال‌های ذخیره شده از نوع تامسون بود.

 
وی با اشاره به آغاز توزیع میوه تنظیم بازار عید نوروز از ۲۵ اسفندماه، گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده، هیچ کمبودی در خصوص میوه عید در استان روی نداد و حتی همچنان شاهد توزیع  سیب تنظیم بازار در مرکز عرضه تعاون روستایی یزد هستیم.
 
جهازی با بیان این که ۷۵ درصد از میوه ذخیره شده در سردخانه‌های استان معادل ۹۶۰ تن سیب و پرتقال تا پایان ۲۹ اسفندماه توزیع شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال علاوه بر عدم کمبود میوه، میوه‌های با کیفیت‌تر از سال‌های قبل خریداری و توزیع شد.
 
مدیر کل تعاون روستایی استان در پایان با تاکید بر این که مراکز عرضه میوه تنظیم بازار عید امسال از سوی فرمانداری‌ها و سازمان صمت به تعاون روستایی استان معرفی شدند، گفت: در مجموع ۱۹۴ مرکز برای عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در سطح استان فعالیت داشتند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..