فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

سپاه الغدیر یزد تا پایان شرایط بحرانی در خوزستان می‌ماند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به استقرار نیروهای سپاه یزد در منطقه هویزه در استان خوزستان گفت: سپاه تا پایان شرایط بحرانی سیل در این منطقه خواهد ماند.

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح الله جمیری در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به هویزه اظهار داشت: سپاه الغدیر استان یزد مأموریت کنترل و ساماندهی شهرستان هویزه را دارد و تا پایان شرایط بحرانی در این منطقه مستقر خواهد بود.

 
وی با بیان اینکه شرایط شهرستان هویزه و ۷۰ روستای این شهرستان تحت کنترل نیروهای سپاه الغدیر است، افزود: تمام معاونت‌های تخصصی سپاه الغدیر به منظور کمک به سیل‌زدگان در این مناطق مستقر شده‌اند.
 
جمیری خاطرنشان کرد: تلاش برای تثبیت شرایط هویزه در برابر سیل یکی از اولویت‌های جدی است و با تمام قوا در این زمینه تلاش خواهیم کرد.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه مدیریت بحران نیازمند همبستگی و وحدت همه آحاد مردم است، افزود: مجموعه سپاه و بسیج نیز از مردم است و مردم نگران این منطقه بدانند که سپاه با تمام توان خود یاری‌رسان مردم در تمام نقاط سیل‌زده خواهد بود.
 
جمیری همچنین بر ضرورت وحدت رویه بین مسئولان اجرایی و نظارتی تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه این شرایط اکنون در شهرستان هویزه به خوبی مشاهده می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: شرایط منطقه لحظه به لحظه در حال رصد است و راهکارهای مقابله با سیلاب در دستور کار ویژه نیروهای مهندسی و اطلاعات سپاه الغدیر یزد است.
 
جمیری، جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی ارسال شده بین مردم هویزه را از دیگر مسئولیت‌های سپاه الغدیر برشمرد و افزود: شرایط این منطقه از همه لحاظ تحت کنترل دقیق و مستمر است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..