با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش یزد، معین خوزستان شد

وزیر آموزش و پرورش با صدور ابلاغی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد را به عنوان معین آموزش و پرورش استان خوزستان انتخاب کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد  سیدمحمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش در این ابلاغ آورده است، با توجه به حادثه سیل اخیر در برخی از مناطق کشور و ضرورت کمک به دانش آموزان و فرهنگیان آسیب دیده و همراهی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها به منظور بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در وزارت آموزش و پرورش، آن اداره کل به عنوان معین آموزش و پرورش استان خوزستان انتخاب می شود.

شایسته است با به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در آن استان و با هماهنگی نمایندگان اینجانب و اداره کل آموزش و پرورش استان مذکور، برنامه ریزی لازم برای کمک تا بازگشت کامل به وضع عادی و مطلوب صورت پذیرد.
«عباسعلی دانافر» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با تشکیل جلسه شورای معاونان ، برلزوم مشارکت همه جانبه تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان ، اداره مشارکت‌های مردمی و غیر دولتی ، انجمن اولیا و مربیان و مجمع خیران مدرسه ساز تاکید کرد و خواستار حمایت همه جانبه آنها شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..