پیام تسلیت رئیس سازمان داوطلبان به درگذشت بانوی داوطلب هلال احمر یزد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، درگذشت ” منصوره بافقی” ،خیر و داوطلب یزدی را به خانواده بزرگ داوطلبان جمعیت هلال احمر تسلیت گفت.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در متن پیام محمد نصیری آمده است:

” اِنّا لِله و اِنّا اِلیهِ راجِعون

غمگینانه درگذشت تأثرانگیز داوطلب و خیر پیشکسوت جمعیت هلال احمر یزد  ، سرکار خانم «منصوره بافقی » که بیش از۱۲  سال از عمر با برکت خود را در راه اعتلای فرهنگ داوطلبی و دستگیری از بیماران نیازمند صرف کرد، را به خانواده معزّا و   داوطلبان جمعیت هلال احمرتسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

بدون تردید آثار و خدمات ارزشمند این بانوی نیکوکار در عرصه سلامت و رسیدگی به نیازمندان ذخیره روز حساب او  خواهد بود.

از درگاه خداوند غفّار، برای آن فقیده‌ سعیده،‌ غفران الهی و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت دارم .”

مرحومه “منصوره بافقی” از سال ۸۵ به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر شهریزد  در آمد و به عنوان خیری دلسوز به صورت مستمر در راستای تسکین آلام بیماران صعب العلاج سرطانی فعالیت داشت. او هر هفته با حضور در منازل بیماران ، از آن ها دلجویی می کرد و در تامین هزینه های دارویی- درمانی شان کوشا بود.

این بانوی نیکوکار حتی در نوروز و فصل بازگشایی مدارس، به فکر تهیه مایحتاج کودکان و خانواده های این بیماران بود و  با وجودی که خود او بیش از  یک سال از بیماری سرطان رنج می برد، در جلسه هفتگی خیرین طرح “همای سلامت” ویژه کمک به بیماران سرطانی که در هفته پایانی سال برگزار شد، حضور داشت  تا به بیماران نیازمند کمک کند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..