مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد درگذشت بانوی داوطلب و خیر نیکوکار یزدی را تسلیت گفت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد درگذشت سرکار خانم منصوره بافقی داوطلب فعال و خیر نیکوکار یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد درگذشت سرکار خانم  منصوره بافقی داوطلب فعال و خیر نیکوکار هلال احمر یزد را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مدیر عامل  جمعیت هلال احمر استان یزد  به شرح زیر است:

انالله و انا اله راجعون

درس‌هایی در زندگی بسیاری از افراد نهفته است که می‌توان با دریافت نکات مثبت و کلیدی آن، مسیر زندگی خود را متحول ساخت و طور دیگری به ادامه زندگی نگریست. همچنین رفتن عزیزانی از بین ما به دیار ابدی و اثرات مثبت و عمیقی که در طول حیات‌شان در این دیار فانی بر جای گذاشته‌اند به ما یادآوری می‌کند و راه رسیدن به سعادت را نمایان‌تر. زندگی داوطلبان نیز درس‌هایی این چنین به ما می‌آموزد.

درگذشت زنده یاد سرکار خانم منصوره بافقی، داوطلب فعال و خیر و نیکوکار هلال احمر استان، موجب تألم خاطر و اندوه فراوان اینجانب و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر شد.

زنده یاد بافقی در حیات پر برکت خویش از داوطلبان قدیمی و خوشنام جمعیت هلال احمر بودند که آثار همکاری و خدمات ماندگار و بشردوستانه ایشان در برنامه‌های سلامت محور سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به نیکی در اذهان باقی مانده است.

درگذشت وی که از داوطلبان خوش اخلاق و قدیمی این جمعیت بود موجب تالم و اندوه شد، امید داریم خدمات خیر و حضور داوطلبانه آن سفر کرده در فعالیت های عام المنفعه هلال احمر باقیات الصالحاتی برای عزیز از دست رفته و توشه آخرتی شایسته برای وی باشد.

اینجانب؛ درگذشت آن نیکوکار را به خاندان ارجمندشان و جامعه خیرین و داوطلبان هلال احمر تسلیت گفته و شادی روح آن مرحومه را از پروردگار مهربان مسالت دارم.

شایان ذکر است سرکار خانم «منصوره بافقی » که بیش از۱۲  سال از عمر با برکت خود را در راه اعتلای فرهنگ داوطلبی و دستگیری از بیماران نیازمند صرف کرد . وی از سال ۸۵ به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر شهریزد  در آمد و به عنوان خیری دلسوز به صورت مستمر در راستای تسکین آلام بیماران صعب العلاج سرطانی فعالیت داشت. او هر هفته با حضور در منازل بیماران ، از آن ها دلجویی می کرد و در تامین هزینه های دارویی- درمانی شان کوشا بود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..