تلاشمان سالم‌سازی باشگاه‌های پرورش اندام در سطح کشور است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان "تلاشمان سالم‌سازی باشگاه‌های پرورش اندام در سطح کشور است" گفت: باشگاه‌های پرورش اندام باید خالی از هرگونه مواد نیروزا و مکمل‌های غیرمجاز باشد.

به گزارش یزدی نیوز ناصر پورعلی‌فرد در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد با اشاره به اینکه این رشته ورزشی علاقه‌مندان بسیاری در سطح کشور دارد اظهار داشت: یکی از عوامل گسترش فعالیت‌های ورزشی رشته بدنسازی و پرورش اندام در سطح کشور حضور فعال بخش خصوصی و راه‌اندازی باشگاه‌های مختلف است.

 
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه یکی از کارهایی که باید مدنظر قرار گیرد، ساماندهی و ارائه یک برنامه مدون در راستای سالم‌سازی باشگاه‌های پرورش اندام است اضافه کرد: عدم مصرف هر گونه مواد نیروزا و مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌های پرورش اندام و بدنسازی باید در دستور کار قرار گیرد.
 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید به استعدادهای ورزشی در رشته بدنسازی و پرورش اندام توجه ویژه شود گفت: در شهرستان‌ها استعدادهای بسیاری است که اگر به آن توجه شود می‌توانند در این رشته‌ها موفق باشند.
 
پورعلی‌فرد با اعلام اینکه "از هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد حمایت خواهیم کرد" اضافه کرد: مشکلات در تمام رشته‌ها و عرصه‌ها وجود دارد ولی باید سعی شود که این مسائل داخل خانواده ورزش حل‌وفصل شود و به بیرون از آن کشیده نشود.
 
سکاندار جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد انتخاب شد
 
 مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد با حضور ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و جمعی از اعضاء مجمع در سالن آسیاویژن مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد برگزار شد و مصطفی بوستانی و کاظم صوابیه برای ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد نامزد بودند که پس از انجام رأی‌گیری مصطفی بوستانی با کسب ۱۲ رأی از ۱۷ آراء مأخوذه به‌عنوان سکاندار جدید این هیئت انتخاب شد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..