استاندار یزد:

روز جانباز یادآور مسئولیت هایی است که همه ما درقبال جانبازان و ایثارگران داریم

استاندار یزد به مناسبت ‌سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(‌ع) و روز جانباز با جانبازان آسایشگاه حضرت ثامن الائمه(ع) دیدار و گفت و گو کرد و از ایثارگری های آنها در طول هشت سال دفاع مقدس تجلیل نمود.

به گزارش یزدی نیوز"محمدعلی طالبی"  به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استان با جانبازان آسایشگاه حضرت ثامن الائمه(‌ع) دیدار و گفت ‌و گو کرد.

استاندار یزد در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل ‌(ع) و روز جانباز، این روز را روز قدرشناسی از عزیزانی دانست که جانشان را در کف دستشان گذاشتند و برای دفاع از میهن، مردم و ارزش های متعالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در صف اول مبارزه با دشمن قرار گرفتند.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: چنین مناسبت‌هایی یادآوری مسئولیت هایی است که همه ما در برابر جانبازان عزیز و ایثارگران داریم و این فرصت را برای نزدیکی بیشتر با این بزرگواران و درک بهتر از مسائل و مشکلاتی که فراروی آنها می باشد،‌ باید قدر بدانیم.
وی با تأکید بر ضرورت شکل‌گیری عزم و اراده راسخ برای پرداختن بهتر به مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران، خاطرنشان کرد: همه ما باید در کنار هم و در کنار جانبازان عزیز و ایثارگران که با پوست، گوشت و خون خودشان از این نظام و انقلاب دفاع کردند برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی آن تلاش کنیم.
عالی ترین مقام اجرایی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لازم است یک هدف و آرمان مشترک را به عنوان رسالت و مسئولیت خود برعهده گیریم و مهم ترین هدف و چنین آرمانی در کنار حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است که مهم ترین و اثرگذارترین نوع آن خدمت، ‌ایثاری است که جانبازان و ایثارگران ما در صحنه های مختلف در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با ارتباط و همراهی موثر و مستمر با جامعه ایثارگری استان‌ ضمن بهره مندی از برکت وجود آنها و استفاده از رهنمودهایشان در مسائل مختلف، شرایطی فراهم کنیم تا در کنار این عزیزان در راستای حفظ و حراست از آرمان‌های بلند شهیدان و ایثارگران، خدمت هرچه بهتر به مردم و رفع مسائل و مشکلات کشور و استان تلاش نماییم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..