رونق تولید باید در کشور جنبه اجرایی و عملیاتی پیدا کند

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: رونق تولید نباید تنها در قالب بخشنامه و صورت جلسه باقی بماند بلکه باید با یک اجماع ملی جنبه اجرایی و عملیاتی بگیرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا حبیبی در دیدار شورای قضایی استان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد اظهار داشت: برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له در مسئله تولید و رونق آن در کشور باید یک کار جهادی و حرکت انقلابی بین مردم و به ویژه مدیران و مسئولان شکل بگیرد تا این امر مهم محقق شود.

 
وی تصریح کرد: رونق تولید، نیازمند حرکت و عزم همه آحاد جامعه و مسئولان است تا هر یک در زمینه‌های مختلف بسترهای تولید را هموار و برای رونق آن تلاش کنند.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد به نقش دستگاه قضایی در مسئله رونق تولید اشاره و بیان کرد: از سنوات گذشته ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل و جلسات خوبی برگزار شده است.
 
 
نماینده عالی قوه قضائیه در استان یزد تصریح کرد: امسال باید با تقویت این ستاد نقش محوری و حمایتی دستگاه قضایی در حمایت قانونی از سرمایه‌گذاری ایفا و با توان و قدرت بیشتر در این زمینه کار شود.
 
وی افزود: بحث فساد و سوءاستفاده از منابع ملی و دولتی در جای خود با جدیت و قاطعیت دنبال می‌شود اما در جاهایی نیز که افرادی در زمینه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال‌زایی فعال هستند و نقش آنها در این موضوع مشخص است باید از تنگ نظری و برخی امور دست و پاگیر گذشت و شرایط را تسهیل نمود.
 
حبیبی تصریح کرد: دستگاه قضایی هرگز در مقابل فساد و سوءاستفاده کوتاه نمی‌آید اما نقش خود را در حمایت قانونی از سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت‌های مناسب جهت سامان‌دهی شرایط تولید کنندگان ایفا می‌کند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..