قریب به ۲۷۰ نفر از طلاب یزدی تاکنون به مناطق سیل زده اعزام شدند

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اعزام گروهی ۱۳۰ نفره از روحانیون و طلاب یزد به مناطق سیل زده گفت: تاکنون قریب به ۲۷۰ نفر از روحانیون و طلاب یزد به مناطق سیل زده اعزام شدند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد شمس با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب استان در سه گروه به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند اظهار داشت: گروه اول از طلاب و روحانیون استان یزد با حضور ۴۰ به مناطق سیل زده اعزام شدند.

 
مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه روحانیون و طلاب استان با ثبت نام داوطلبانه علاقه مند به حضور در مناطق سیل زده هستند تصریح کرد: گروه دوم اعزامی روحانیون و طلاب استان یزد شب گذشته با حضور قریب به ۱۰۰ نفر از این عزیزان به استان‌هایی که درگیر سیل هستند اعزام شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: امشب نیز گروه سوم از روحانیون و طلاب استان که ۱۳۰ هستند از شهرستان اردکان به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.
 
شمس با بیان اینکه گروه اول به استان بازگشتند تصریح کرد: برخی از این افراد پس از چند روز استراحت باز در گروه‌های بعدی ثبت نام کردند تا بتوانند به هموطنان سیل زده خود کمک رسانی کنند.
 
مدیر حوزه علمیه یزد به برنامه‌های روحانیون و طلاب استان در مناطق سیل زده اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد با حضور خالصانه خود در این مناطق آماده همکاری در هر فعالیتی هستند تا بتوانند کمکی برای آنها باشند و همچنین در این بین برنامه‌های تبلیغی نیز اجرا خواهند کرد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..