مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

بیانیه گام دوم باید به طور جدی در نظام آموزشی مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب باید در نظام آموزش و پرورش کشور به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در نخستین جلسه کمیته پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی صدر استان یزد از حمایت‌های آموزش و پرورش استان از مدارس صدرا در سال ۹۷ قدردانی کرد و اظهار داشت: موفقیت این مدارس بدون همراهی آموزش و پرورش ممکن نبود.

 
وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات کمیته پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا استان یزد افزود: مصوبات این جلسات گره‌گشای فعالیت‌های مدارس بوده است.
 
حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: باید در نظام آموزش و پرورش کشور تحقق این بیانیه به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این اقدام تنها نشانه عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل عزم و اراده ملت ایران است.
 
حسینی کوهستانی تصریح کرد: چنین اقداماتی نشان می‌دهد که ملت ایران به ویژه سپاه پاسداران به رسالت خود در قبال انقلاب و اسلام به خوبی عمل کرده‌اند.
 
وی اضافه کرد: این حرکت احمقانه رئیس جمهور آمریکا زمینه‌ساز ایجاد وحدت ملی بین احزاب و سلایق مختلف در زمینه اصل موضع دشمنی استکبار با ملت ایران شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..