دبیر ستاد اربعین حسینی استان مطرح کرد:

استقرار ستاد اربعین حسینی استان در ‌خوزستان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر ستاد اربعین حسینی استان گفت: درحال حاضر ستاد اربعین استان یزد برای کمک و خدمت رسانی به هموطنان سیل زده در خوزستان مستقر شده است.

به گزارش یزدی نیوز"محمدصادق طهماسبی" از مرکز آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان و محل جمع آوری کمک های مردمی همچنین از حسینیه "سیدمحمد آقا" محل تهیه و بسته بندی مواد اولیه غذایی برای ارسال به مناطق سیل زده بازدید کرد و روند جمع آوری و ارسال کمک های مردمی از سوی ستاد اربعین حسینی استان را بررسی نمود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با بیان اینکه بلافاصله پس از دستور وزیر کشور، برای ساماندهی کمک ها و استفاده از ظرفیت موکب های حسینی، ستاد اربعین در استان یزد فعال گردیده است، بیان کرد: درحال حاضر ستاد اربعین حسینی برای خدمت‌رسانی به مردم سیل زده در خوزستان مستقر شده است.
طهماسبی ادامه داد: تاکنون مجموعه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از سوی ستاد اربعین حسینی استان و موکب های حسینی فعال مانند موکب "الغدیر" موکب "ا‌لرضا" و موکب "شاهزاده قاسم" به همراه ۱۰۰ دستگاه خودرو به مناطق سیل زده ارسال ‌شده است.
وی افزود: همچنین در محل استقرار ستاد اربعین حسینی استان در خوزستان روزانه ‌هفت هزار پرس غذای گرم در هر وعده و بیش از ۲۰ هزار قرص نان جهت توزیع بین سیل‌زدگان طبخ می گردد.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان ضمن درخواست از مردم نوع دوست دارالعباده یزد در اهتمام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، خاطرنشان کرد: مردم استان می توانند کمک های خود را از طریق مراجعه به ستاد اربعین حسینی، پایگاه های بسیج، موکب های حسینی،‌ ستاد بازسازی عتبات عالیات، جمعیت هلال احمر و کمیته امداد حضرت امام خمینی(‌ره) ‌استان تحویل نمایند.
طهماسبی گفت: حساب بانک ملی به شماره ٠١٠٤٠٤٧٠٧٠٠٠٧ و شماره کارت ٦٠٣٧٩٩١٧٥٤٠٢٩٩١٠‌ متعلق به ستاد اربعین حسینی آماده دریافت کمک های نقدی مردم استان می باشد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در پایان سخنان خود تاکید کرد: در صورت اعلام نیاز استان خوزستان، ستاد اربعین و موکب های حسینی مستقر در این استان آمادگی دارند تا یک ماه آینده به مردم سیل زده خدمت رسانی نمایند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..