فرمانده انتظامی استان یزد:

بیش از ۱۶ کیلوگرم موادمخدر در ۳ شهرستان استان یزد کشف شد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۶ کیلو و ۳۵۰ گرم موادمخدر در عملیات‌های جداگانه در مناطق مختلف استان یزد طی چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه دو کیلو و ۸۵۰ گرم از این میزان مواد مخدر در شهرستان اردکان کشف شده است، اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان اردکان، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت که در این راستا یک توزیع کننده خرد مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حین جابجایی مواد دستگیر شد.

 
وی افزود: در بازرسی از موتورسیکلت متهم، دو کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد که در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
میرحیدری یادآور شد: در عملیات دیگری در شهرستان بافق نیز پنج کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک خودرو کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند که با کشف این میزان مواد مخدر، راننده و سرنشین خودرو که همسر راننده بود، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
میرحیدری همچنین از کشف هشت کیلو مواد افیونی در میبد خبر داد و اظهار داشت: در ادامه طرح ارتقا امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان به اجرا در آمد.
 
وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که در تعطیلات نوروز توسط کلانتری و پاسگاه‌ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام گرفت، ۱۸ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر و بیش از هشت کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..