معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:

آمار متوفیان حوادث ترافیکی در جاده‌های یزد ۸۰ درصد کاهش یافت

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از کاهش ۸۰ درصدی آمار متوفیان حوادث ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان یزد در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحامد معتمدی  اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در طول طرح ۲۱ روزه ایام نوروز ۱۳۹۸ به طور متوسط با روزانه ۱۳۰ نفر کشیک، ۸۵ دستگاه خودروهای سبک و سنگین، ۸۰ دستگاه ترددشمار، ۴۹ دوربین ثبت تخلف سرعت و ۱۹ دوربین نظارتی، نظارت بر عملکرد عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان یزد و مجتمع‌های خدمات رفاهی، مراکز معاینه فنی، راهدارخانه‌ها، پایانه‌های بار و مسافر را بر عهده داشت.

 
وی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دستگاه‌های امدادی به ویژه همکاری پلیس، شاهد کاهش ۸۹ درصدی در تعداد تصادفات فوتی و کاهش ۸۰ درصدی در تعداد متوفیان استان نسبت به طرح سال ۹۷ بوده‌ایم.
 
معتمدی عنوان کرد: این در حالی است که بر اساس آمار تردد شمارها، حجم ترافیک در محورهای استان یزد در طرح ۲۱ روزه تعطیلات نوروزی رشد یک درصدی نسبت به سال ۹۷ داشته است.
 
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: مجموع آمار تصادفات فوتی در جاده‌های استان یزد در طول اجرای طرح ۲۱ روزه سفرهای نوروزی یک مورد بوده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..