رئیس اورژانس استان یزد:

حوادث ترافیکی درون‌شهری یزد ۱۵ درصد کاهش یافت

رئیس اورژانس استان یزد از کاهش ۱۵ درصدی حوادث ترافیکی درون‌شهری یزد در نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد دهقان با اشاره به پایان طرح ویژه سلامت نوروزی اظهار داشت: در طول مدت اجرای این طرح، هزار و ۶۹ مورد مصدومیت ناشی از حوادث ترافیکی در شهرهای یزد رخ داد.

 
وی افزود: از این تعداد، ۷۰۰ مورد مربوط به مصدومان در معابر درون‌شهری و ۳۶۹ مورد مربوط به مصدومان در معابر جاده‌ای استان بوده است که ۸۷۳ نفر از مصدومان در مراکز درمانی بستری شده و ۱۹۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
 
دهقان همچنین از فوت ۳ نفر بر اثر حوادث ترافیکی در سر صحنه تصادف خبر داد و گفت: یک نفر از این فوتی‌ها در حوادث برون‌شهری و دو نفر فوتی‌های حوادث معابر شهری بوده‌اند که یک نفر از این مصدومان در زمان انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: آمار حوادث ترافیکی شهری نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش و حوادث ترافیکی جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
 
رئیس اورژانس استان یزد یادآور شد: آمار فوتی‌های ناشی از حوادث ترافیکی نیز نسبت به سال گذشته به صورت چشمگیری کاهش داشته است.
 
دهقان ادامه داد: در طول اجرای طرح سلامت نوروزی ۵۳ پایگاه شهری و جاده‌ای و ۱۰۰ دستگاه آمبولانس همچنین هفت چادر سلامت به مسافران خدمات مورد نیاز را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه داده اند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..