مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

یزدی‌ها ۱۹۵ میلیون تومان به هموطنان سیل‌‍زده کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از کمک ۱۹۵ میلیون تومانی مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان یزد به هموطنان سیل‌زده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحسن علیزاده  اظهار داشت: از زمان بروز حادثه سیل در استان‌های سیل‌زده کشور، مردم خیر، نیکوکار و نوع‌دوست یزد، کمک‌های خود را برای مردم این مناطق آغاز کرده اند.

 
وی عنوان کرد: مردم یزد تاکنون ۱۹۵ میلیون تومان انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیر پوشش کمیته امداد استان یزد تحویل داده اند.
 
علیزاده ادامه داد: این مراکز همچنان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم یزد برای کمک رسانی به هموطنان سیل‌زده هستند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان یزد خاطرنشان کرد: علاوه بر تحویل حضوری کمک‌ها، مردم نوع‌دوست یزد می‌توانند از طریق کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* تلفن همراه و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه اقدام کنند.
 
علیزاده افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱ نزد بانک ملی به شماره حساب ۰۱۰۵۰۸۷۵۴۰۰۰۸ نیز برای کمک به سیل‌زدگان در نظر گرفته شده است.
 
وی از همدلی و سخاوت مردم یزد تقدیر کرد و بیان داشت: شماره تلفن ۱۸۱۱ در تمامی شهرستان‌های استان یزد پاسخگوی همشهریان نیکوکار در خصوص نحوه مشارکت در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.
 
علیزاده، بیشترین اقلام مورد نیاز برای هموطنان سیل‌زده را آب معدنی، پتو، کنسرو، مواد غذایی و البسه اعلام کرد و گفت: نیکوکارانی که علاقمند به انجام کمک‌های غیرنقدی هستند، برای تامین این اقلام مردم سیل زده را یاری کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..