۱۸ روز تلاش یقه آبی های هلال احمر استان یزد / راهنمایی بیش از ۲۳۶ هزار مسافر توسط جوانان هلال احمر استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از مراجعه بیش از 236 هزار مسافر به ایستگاه های جوانان هلال احمر استان یزد در نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: براین اساس ۱۶ هزار ۸۴۰ مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداخته و ۴۲ هزار ۴۵۹ کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در طول اجرای طرح، ۹ هزار ۵۳۵ نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره مند شدند.

وی بیان داشت : با حضور بیش از هزار نفر-روز در ۲۳ پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، اقلام تبلغی،فرهنگی و راهنمایی از جمله ۱۱۴هزار و ۳۵۷ محصول ترویجی و اطلاع رسانی، ۵۳ هزار و ۹۶ محصول انگیزشی و ۶۱  هزار و ۱۹۰ محصول آموزشی میان مسافران توزیع شد.

حرازی زاده ادامه داد: همچنین با اجرای طرح سحاب توسط همیاران جوان در پارک ها و تفرجگاه های شهرستانها به بیش از ۵ هزار و ۷۳۵ نفر خدمات رسانی شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: کمپین بهرفت نیز توسط یقه آبی های همیارجوان هلال احمر یزد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، در چادرها و ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تشکیل و مورد استقبال خوب مردم و مسئولان قرار گرفت و بیش از ۵۰ هزار  نفر میثاق نامه کمپین بهرفت را در ایستگاه های هلال احمر امضا نمودند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..