مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خبر داد:

اعزام ۲۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری از یزد به لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از اعزام ۲۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک از راهداری استان یزد به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی علیخانی اظهار داشت: پیرو وقوع سیل در استان‌های جنوبی و بنا بر دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد موظف به کمک رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان شده است.

 
وی افزود: بر این اساس، امکانات و نیروهای راهداری استان یزد برای کمک رسانی به سیل زدگان و بازسازی مسیرهای تخریب شده اعزام خواهند شد.
 
علیخانی خاطرنشان کرد: ۲۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و دو دستگاه ماشین آلات سبک به این منظور پیش بینی شده که تاکنون ۱۴ دستگاه به مناطق سیل زده اعزام شده و بقیه نیز اعزام خواهند شد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد یادآور شد: دستگاه‌ها و نیروها و کارشناسان اعزام شده، اکنون مشغول فعالیت در این مناطق هستند.
 
وی ادامه داد: بازسازی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده بر اثر سیلاب مأموریت اصلی کارشناسان و ماشین آلات اعزامی از یزد به استان لرستان است.
 
علیخانی که خود نیز اکنون در مسیر سفر به استان لرستان است، عنوان کرد: یکی از معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد نیز تا پایان عملیات بازسازی و بازگشایی مسیرهای استان لرستان، در این استان مستقر خواهد شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..