آغاز طرح قرار هشتم در یزد

ایجاد موج خدمت رضوی، صله رحم، انفاق، کمک به نیازمندان و اطعام دادن در استان یزد از جمله اهداف اجرای این طرح اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوز، مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: طرح قرار هشتم برای نخستین بار با هدف خدمات رسانی به زوار و نیازمندان در استان یزد اجرا ء شد.

رحیمی نسب مسئول در گردهمایی خادمیاران رضوی در دفتر امام جمعه یزد گفت: طرح قرار هشتم برای نخستین بار در کشور در استان یزد و با هدف ایجاد موج خدمت رضوی اجرا می شود. 
رحیمی نسب افزود: در اجرای این طرح, روزهشتم هر ماه شمسی، روز حضرت امام رضا ع نام گرفته است که هر کسی می تواند در حد توان خود کار خیر انجام دهد وبه مردم خدمت کند.  
وی گفت: قرار هشتم از صبح تا عصر روز هشتم هر ماه انجام می شود و در عصر همان روز نیز گردهمایی بزرگ خادمیاران رضوی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
صله رحم، انفاق، کمک به نیازمندان و اطعام دادن از جمله مصادیقی بود که رحیمی نسب برای انجام کارهای خیر در این طرح به آنها اشاره کرد. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم در این دیدار با اشاره به طرح قرار هشتم گفت: اجرای این طرح، پیشرفت و حرکت روبه جلوی جامعه ولایی را به همراه دارد.
آیت الله ناصری افزود: مردم باید در اجرای طرح قرار هشتم, گفتار، کردار و رفتار امام رضایی داشته باشند و محبت اهل بیت علیهم السلام را در جامعه نشان دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..