امام جمعه یزد:

با میدان دادن به جوانان متعهد، مومن و کارآمد ‌رونق تولید محقق می‌شود

امام جمعه یزد با بیان اینکه سیستم آموزشی باید جوانان مومن، کارآمد و متعهد تحویل جامعه دهد گفت: تحقق شعار رونق تولید در گرو میدان دادن به جوانان متعهد، مومن و کارآمد است.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد با بیان اینکه سیستم آموزشی کشور نیازمند تغییرات اساسی است اظهار داشت: در این سیستم تنها نباید به افزایش معلومات دانش آموزان توجه شود بلکه رشد اخلاقی، فکری و خلاقیت و نوآوری در آنها ایجاد شود.

 
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه تحقق شعار رونق تولید در گرو میدان دادن به جوانان مومن، کارآمد و متعهد است تصریح کرد: طی سال‌های گذشته جمهوری اسلامی در صنعت‌های مثل هسته‌ای و موشکی و نفت با پیشرفت‌های بسیاری روبه رو بودیم که نشان از توجه به پتانسیل‌های داخلی و ظرفیت جوانان انقلابی و متعهد است و سیستم آموزشی نیز باید این جوانانی را تربیت و تحویل جامعه دهد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: ملت شریف ایران باید اعتقاد داشته باشند که با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم بسیاری از مسائل را حل و کشور را از مشکلات کنونی رها ساخت.
 
 
وی با اشاره به سیل زدگان و کمک‌هایی که از سوی مردم به این مناطق اعزام شد خاطرنشان کرد: این همدلی‌هایی که برای کمک به همنوعان در این چند روزه مشاهده کردیم نشان از روح پاک ملت ایران دارد.
 
ناصری یزدی اضافه کرد: در چون روز گذشته دیدیم که در مناطقی که اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته بود زیان‌های کمتری مشاهده شد و باید به همین شکل در مناطق مختلف کشور اقدامات انجام شود تا شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.
 
امام جمعه یزد در پایان گفت: با توجه به حجم آب زیادی که در بسیاری از مناطق به وجود آمده، مسئولان می‌توانند به شکلی برنامه‌ریزی کنند که از این منابع آبی استفاده کنند.
 
وی در پایان با گرامیداشت قیام دهم فروردین مردم یزد تصریح کرد: شهید آیت الله صدوقی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و قیامی که از سوی مردم یزد در تاریخ دهم فروردین ماه صورت گرفت، نقطه عطف و رویداد مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که باید زنده نگه ‌داشته شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..