سیل تفت هیچ خطری برای شهر یزد ندارد‌

به گفته مدیرکل مدیریت بحران یزد، سیل تفت پیش از تفت به سمت کوه پشت خضرآباد منتهی می‌شود و هیچ خطری برای شهر یزد ندارد.c

به گزارش یزدی نیوز تشدید بارندگی‌ها در نقاط مختلف استان یزد به ویژه در نقاط کوهستانی سبب شده که در برخی نقاط روان‌آب‌ها در خیابان جاری شوند و در برخی نقاط استان از جمله تفت مردم شاهد وقوع سیل باشند.

 
این موضوع و در کنار آن سیل‌های ویرانگر گلستان و مازندران و همچنین سیل مهیب و خسارت بار شیراز که سبب کشته و زخمی شدن تعغداد بسیار زیادی از هموطنانمان شده بود، نگرانی‌هایی را در بین مردم شهر یزد که در پایین دست نقاط کوهستانی تفت قرار دارد به وجود آورد.
 
به ویژه زمانی که سیل در شهر تفت به وقوع پیوست و آب به رودخانه این شهر وارد شد، نگرانی‌ها افزایش یافت و مطالب متعددی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به هشدار در ارتباط با وقوع سیل در شهر یزد منتشر شد.
 
هادی هادی‌نسب مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در این رابطه اظهار داشت: آخرین نقطه عبور سیل، از تفت به سمت کوه کاسته، پشت جاده خضرآباد منتهی می‌شود و هیچ‌گونه خطری شهر یزد را تهدید نمی‌کند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه وضعیت بارندگی‌ها در استان رصد می‌شود، گفت: نگرانی بابت ورود سیل به شهرتاریخی یزد وجود ندارد.
 
 محمدعلی طالبی استاندار و محسن صادقیان معاون عمرانی استانداری یزد هم در راستای بررسی آمادگی استان برای وقوع سیل احتمالی، از سیل بندهای یزد بازدید کردند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..