مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد :

تا پنجم فروردین ماه ،هلال احمر یزد به ۱۶۴ نفر حادثه دیده امداد رسانی کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جمعیت در طرح ملی خدمات نوروزی در بازه زمانی 25 اسفند تا پنجم فروردین امسال در 37 مورد حادثه به تعداد 164 نفر امداد رسانی کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : بر این اساس طی مدت یاد شده جمعیت هلال احمر این استان از مجموع حوادث رخ داده ۷ مورد جاده ای ، ۲۹ مورد خدمات حضوری و یک مورد خدمات مناسبتی امداد رسانی کرده است.

وی اظهار داشت: در این حوادث ۱۶۴ نفر آسیب دیدند که از این تعداد ۳۲ نفر حوادث جاده ای و ۱۳۲ نفر خدمات حضوری  که ۶  نفر  از انها توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

این مسئول ادامه داد: بر این مبنا، در بازه زمانی یاد شده ۱۵۳ از نیروهای عملیاتی شرکت داشتند و برای امداد رسانی به مصدومین و حوادث جاده ای نیز از ۱۰ دستگاه آمبولانس بکارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده ۳۲ نفر در این بازه زمانی اعلام کرد.

در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در ۱۶ پایگاه (ثابت و سیار) امداد و نجات استان با بکارگیری ۱۲۸۰ نفر امدادگر و نجاتگر به روز  به مسافران و هم استانی ها خدمات رسانی می شود.

گفتنی است این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده توسط نیروهای امدادی از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۷  الی ۰۵/۰۱/۹۸ (طرح ملی امداد و نجات نوروز۹۸) بوده که این طرح تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

 

بخش نظردهی بسته شده است..