معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

مسافران نوروزی در مکان های سرپوشیده اسکان یابند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان، خواستار شد: باتوجه به ناپایداری هوا و شرایط جوی پیش روی استان تا حداقل دو روز آینده، مسافران نوروزی و گردشگران از چادرزدن در مناطق فضای باز و پارک ها خودداری کنند و با راهنمایی ستاد اسکان در مکان های سرپوشیده استان اقا...

به گزارش یزدی نیوز ستاد هماهنگی خدمات سفر های نوروزی استان با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای این ستاد در استانداری یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار پس از شنیدن گزارش های اعضای ستاد مبنی بر اسکان و ‌نحوه ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی، گفت: با تکمیل ظرفیت اسکان در مراکز اقامتی و مدارس استان، از همان ابتدای ایام تعطیلات نوروزی امکانات لازم برای اسکان مسافران در حسینیه ها، ورزشگاه ها و نمایشگاه های استان فراهم شد و تعداد زیادی از گردشگران درحال حاضر در این مکان ها اقامت نمود‌ه اند.
"محسن صادقیان" خواستار شد: باتوجه به شرایط جوی پیش روی استان، ناپایداری هوا تا حداقل دو روز آینده‌ و احتمال بارش های بهاری در سطح استان گردشگران و مسافران نوروزی با راهنمایی ستاد اسکان در مکان های سرپوشیده استان اقامت نمایند و از چادرزدن در مناطق فضای باز و پارک ها خودداری کنند.
گفتنی است در این نشست شماره تلفن‌های ۳۸۲۶۱۰۱۶، ‌۳۸۲۶۱۰۱۷ ‌و ٣٦٢٧٨٤٠٠ برای تماس مسافران نوروزی با ستاد اسکان استان به منظور راهنمایی های لازم و معرفی محل های اسکان سرپوشیده اعلام شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..