برگزاری همایش فرهیختگان مهریزی

بیش از 100نفر ازفرهیختگان شهرستان مهریز در اولین همایش فرهیختگان گرد هم آمدند.

به گزارش یزدی نیوز طالبی استاندار یزد در ابتدا با اشاره به شعارسال (رونق تولید) بر حمایت دولت و مردم در از  تولید ایرانی تاکید کرد.

وی همچنین نقش فرهیختگان درشکوفایی و توسعه استان را مهم دانست و گفت:فرهیختگان کارهای خیر و ارزشمندی در سطح کشور انجام داده اند و ظرفیت هایی هستند که در برنامه توسعه استان و شهرستان ها نقش بسزایی دارند و می توان آنها را به خدمت گرفت.
طالبی افزود:بنا داریم در سال ۱۳۹۸ با همراهی همه بخش های دولتی و مشارکت خوب بخش خصوصی زمینه و شرایط فراهم تا از داشته های بسیار ارزشمند فرهیختگان به نحو مناسب استفاده شود.
فرماندار مهریز و مسئول برگزاری این همایش گفت : این همایش در کارگروه پنجگانه آموزشی، صنعت، بهداشت و درمان، گردشگری و فرهنگی برگزار شد .
رضا زارعزاده افزود :هدف از برگزاری این همایش رساندن مهریز  به جایگاه اصلی اش که همان رسیدن به پیشرفت های لازم در استان یزد و معرفی شهرستان در کشور است.
فرماندار مهریز رضا زارعزاده گفت: برگزاری چنین همایش هایی زمینه مناسب برای تقویت وحدت ، همبستگی  ملی و منطقه ای را برقرار می کند و میتواند ضعف هایی که در جامعه وجود دارد را برطرف کند.
حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز بهره مندی از همه نظرات و دیدگاه های فرهیختگان مهریزی را عامل توسعه و پیشرفت برشمرد و افزود:فرهیختگان با نظر و پیشنهاد ، انتقاد  و طرح سازنده می توانند به توسعه و معرفی شهر کمک کنندو با همکاری و همراهی همه فرهیختگان می توان شهر مهریز را آباد تر کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..