حسینیه‌ها و تکایای یزد آماده اسکان مسافران نوروزی هستند

فرماندار یزد با اشاره به برگزاری بیش از ۱۲۰۰ برنامه متنوع در ایام نوروز در استان یزد گفت: حسینیه‌ها و تکایای شهرستان‌های یزد آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد رستگاری در نشست خبری با بیان اینکه پیش‌بینی اقامت بیشتر مسافران نوروزی در ستاد خدمات سفر استان یزد شده بود اظهار داشت: در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شده بود که شاید میزان ورود مسافران نوروزی به نسبت سال‌های گذشته افزایش یابد.

 
فرماندار یزد با اشاره به اینکه بحث اقامت فقط به اسکان مسافران نوروزی نمی‌پردازد بلکه باید به جهات مختلف توجه داشت خاطرنشان کرد: توجه به مسائل ترافیکی، امنیتی، بازار، تامین نان و سایر ضروریات در بحث اقامت مدنظر قرار می‌گیرد که در این خصوص جلسات متعددی در راستای آمادگی هر چه بیشتر در سطح استان برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: در طول ایام نوروز بازدیدهایی از نانوایی استان یزد صورت می‌گیرد تا در این زمینه با مشکل روبه‌رو نشویم.
 
رستگاری با بیان اینکه در جهت اسکان مسافران نوروزی از تمام ظرفیت‌های شهرستان‌های یزد به خوبی استفاده می‌شود گفت: ارتباط و همکاری بسیار خوبی از سوی هیئت امنای حسینیه‌ها و تکایا در شهرستان یزد مشاهده می‌شود که در حال آماده سازی برای اسکان مسافران نوروزی هستند.
 
فرماندار یزد اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط جوی و سیلی که در شمال کشور به وجود آمده، بازهم شاهد حضور بیشتر هموطنان در استان یزد باشیم.
 
وی در ادامه با اشاره به همکاری و تعامل بسیار خوب نیروهای انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال شاهد حضور هر چه بیشتر مسافران نوروزی به یزد هستیم، بحث امنیت در استان ارتقا یافته و حضور مستمر نیروهای انتظامی را در بافت‌های تاریخی تا پایان ایام نوروز خواهیم داشت.
 
رستگاری با بیان اینکه بیش از ۱۲۰۰ برنامه در طول ایام نوروز در سطح استان برگزار می‌شود عنوان کرد: این برنامه‌ها متنوع و با برنامه ریزی‌های دقیق برای مسافرین و هموطنان یزدی اجرا می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..