میبد آماده استقبال از مسافران

شهردار میبد : درسه کمپ از محورشمالی،جنوب و غرب آماده استقبال ازمسافران نوروزی هستیم .

به گزارش یزدی نیوز،علیرضا نقوی افزود: درشهر جهانی زیلو با بیش از ۳۰۰ اثر ثبت شده تاریخی و میراثی درکشور با داشتن بنای کهن دژنارین قلعه با قدمت بیش از ۶هزار سال ،با اولین بافت تاریخی ثبت شده کشور،درمجموعه شارستان و بافت های به هم پیوسته تاریخی میزبان مسافران نوروزی هستیم .

 
وی  با بیان اینکه دراین ایام برنامه های فرهنگی هنری برای مسافران و  گردشگران تدارک دیده شده است گفت: مسافرانی که دراین ایام درمیبد اقامت خواهند داشت می توانند از این برنامه ها استفاده کنند.
 
شهردار میبدتصریح کرد:شهرداری میبد درکنار سایر ادارات با فضا سازی ،زیباسازی ،آمادگی سازی شهر به استقبال مسافران نوروزی می رود .
 
نقوی برگزاری مراسم ویژه جشن میلاد امیرالمومنین حضرت علی ع ، عید مبعث  و مراسم ساعت خاموشی زمین درساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه درمجموعه نارین قلعه را بخشی از این  برنامه ها درشهرستان میبد برشمرد.
 
فرماندارمیبد نیز از آمادگی کامل شهرستان میبد برای  پذیرایی از مسافران نوروزی خبرداد.
 
حسین فلاح گفت:ستادخدمات سفر شهرستان میبد از ماهها قبل با تشکیل جلسات متعدد و کارگروه های بهداشتی،رفاهی،اسکان،انتظامی و امنیتی درجهت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی فعالیت کرده است.
 
فلاح افزود: یک هتل پنج ستاره ،۳هتل رستوران سنتی و ۱۴ بوم گردی در میبد آماده پذیرایی ازمسافران است.
 
فلاح خاطرنشان کرد: درشب های عید برنامه های بسیار با نشاطی را در مناطق مختلف مثل پارک غدیر،پارک بهاران و نارین قلعه برای گردشگران و هموطنانی که به میبد سفرخواهند کرد تدارک دیده شده است .
 
وی افزود:مسافران نوروزی می توانند درعید با سفر به شهرستان میبد از  بناهای زیبای نارین قلعه ،برج کبوترخانه،یخچال خشتی،چاپارخانه ،موزه های علوم طبیعی ،مجموعه کارونسرای شاه عباسی ،آسیاب های آبی وآب انبارها و گرمابه سنتی این شهرستان بازدید و از زیبایی های فرهنگی وتاریخی این شهر لذت ببرند .
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..