تمهیدات شورای اسلامی شهر یزد در آستانه نوروز

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد:در ایام نوروز تردد خودرو در بافت تاریخی بجز ساکنان این بافت ممنوع است.

به گزارش یزدی نیوزسخنگوی شورای شهر که در جمع خبرنگاران سخن می گفت جهانی شدن یزد را فرصتی برای معرفی این شهر جهانی دانست و پیش بینی کرد نوروز امسال شاهد افزایش حضور گردشگران در یزد باشیم.

عباسی افزود: اقدامات خوبی در یزد در بخش های مختلف برای پذیرایی از مسافران نوروزی در حال انجام است تا سفر خوبی را برای گردشگران  یزد فراهم کنیم.
وی از اعمال برخی محدودیتهای ترافیکی در محدوده میدان شهدا و بافت تاریخی خبر داد و گفت: با بسته شده انتهای خیابان سلمان تردد خودرو در محدوده میدان امیر چخماق ممنوع خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر یزد افزود: در ایام نوروز تردد خودرو در بافت تاریخی بجز ساکنان این بافت ممنوع خواهد بود.
عباسی از نصب ۱۱۰ المان در سطح شهر در آستانه سال نو خبر داد و گفت: تلاش میکنیم با زیبا سازی، گل ارایی و اماده کردن فضاهای سبز و پارکهای شهر میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.
سخنگوی شورا هم چنین در پاسخ به سوالی در مورد انتخاب شهردار یزد  گفت:در انتخاب شهردار خیلی زود تر از موعد قانونی شهردار را معرفی کرده ایم  و وزارت کشور هم ۱۰روز فرصت دارد نظر خود را اعلام کند که البته این مهلت هنوز تمام نشده است.
عباسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان برخی اقدامات سال جاری گفت امسال بیش از ۳هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در یزد در مناسبت های مختلف داشتیم.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..