مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

اسکان مسافران نوروزی در مدارس یزد از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: اسکان مسافران نوروزی در مدارس یزد از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش یزدی نیوزعباسعلی دانافر  اظهار داشت: به منظور تسهیل در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی علاقمند به اسکان در مدارس استان، کار ثبت‌نام اینترنتی و رزرو از ۱۳ تا ۲۴ اسفند انجام شد.

 
وی بیان کرد: پذیرش حضوری نیز از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود و اسکان مسافران نیز از ۲۸ تا ۱۲ فروردین در سطح مدارس استان انجام خواهد شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد عنوان کرد: امسال ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۳۸۰ مدرسه استان برای میزبانی از مسافران نوروزی در سه سطح آماده سازی شده است.
 
دانافر یادآور شد: ۹۰۰ نفر از عوامل ستادی، اجرایی، مدیران و عوامل اجرایی مدارس کار اسکان مسافران نوروزی در مدارس را بر عهده دارند.
 
وی همچنین از استقرار ۱۷ پایگاه پذیرش در سطح استان خبر داد و گفت: محل استقرار این پایگاه‌ها در ورودی شهرهای استان اطلاع رسانی شده و مسافران می‌توانند در هر شهر برای اسکان در مدارس به یکی از این پایگاه‌ها مراجعه کنند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین از افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته به طور متوسط روزانه بین ۲۲ تا ۲۵ هزار نفر در مدارس سطح استان اسکان داده شدند.
 
دانافر اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده، آموزش و پرورش استان یزد امسال بتواند میزبانی شایسته ای از مهمانان نوروزی یزد داشته باشد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..