استاندار یزد:

رعایت حقوق شهروندی مسافرین نوروزی از اولویتهای ماست / برگزاری «روز پاک» با مشارکت دولت و مردم در استقبال از مسافران نوروزی

«محمدعلی طالبی» برگزاری «روز پاک» در 26 اسفندماه را با مشارکت دستگاه های اجرایی و مردم در استقبال از مسافران نوروزی مورد تاکید قرار داد و بیان کرد:نظارت بر رعایت حقوق شهروندی در ایام نوروز صورت می گیرد.

به گزارش یزدی نیوزستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد به ریاست «محمدعلی طالبی» استاندار یزد در سالن کوثر استانداری تشکیل جلسه داد.

استاندار یزد در این جلسه گفت: فعالیت کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان با مشارکت میراث فرهنگی و آموزش و پرورش مورد ارزیابی دقیق و روزانه قرار داده شود و در صورت نیاز به استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی پیش بینی های لازم صورت گیرد.
«محمدعلی طالبی» افزود: با توجه به پیشنهادات طرح شده، ۲۶ اسفندماه به عنوان «روز پاک»  انتخاب و مورد تصویب قرار گرفت و انتظار می رود دستگاه های اجرایی به صورتی فعالیت کنند که مشارکت مردم برای پاک سازی شهر به ویژه در ورودی های استان برای استقبال از مسافران نوروزی را شاهد باشیم.
طالبی بیان کرد: خدماتی که در این ایام به مردم و گردشگران ارائه می شود در قالب لیستی مشخص تبیین شود و با بازدید  های سرزده در این ایام فعالیت کمیته های مختلف خدمات سفر ارزیابی و در هفته پایانی فروردین از دستگاه های برتر تجلیل می شود.
وی اظهار داشت: کمیته ارزیابی کاستی های هر صنف و یا کمیته را با دقت بررسی،تذکر و گزارش آن را در اولین فرصت ارائه کند و دستگاه های زیر مجموعه نیز در کمترین زمان نسبت به رفع عیب و حل مشکلات اقدام نمایند.
عالی ترین مقام اجرایی استان بر همکاری فرمانداران با کمیته های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر تاکید و  خاطرنشان کرد:رعایت حقوق شهروندی از اهداف مهم ستاد اجرایی خدمات سفر است و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با همکاری کمیته بازرسی برای جلوگیری از موازی کاری ها تحقق این امر را مورد ارزیابی قرار دهند.
استاندار یزد در پایان عنوان کرد:امیدواریم بتوانیم در ایام سفرهای نوروزی در استان به گونه ای عمل کنیم که با افزایش رضایت مسافران و مردم، استانی سرآمد در سطح کشور باشیم و پیام نظم و امنیت را به سراسر کشور مخابره کنیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..