امام جمعه مهریز:

وابستگی به درآمدهای نفتی باید به کمترین میزان ممکن برسد

امام جمعه مهریز گفت: وابستگی به درآمدهای نفتی باید به کمترین میزان ممکن برسد تا اقتصاد سالمی داشته باشیم.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و ایام اعتکاف اظهار داشت: مراسم اعتکاف در بهترین مکان یعنی مسجد، بهترین زمان یعنی ماه رجب و با بهترین عمل یعنی روزه انجام می‌گیرد.

 
وی بیان کرد: اعتکاف فرصتی است برای تفکر، خوب اندیشیدن آشتی با خدا و نوعی تمرین بندگی است و امیدواریم همه بتوانیم از فیض کامل این این ایام بهره مند شویم.
امام جمعه مهریز همچنین میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) را تبریک گفت و افزود: میلاد امام علی (ع) با آغاز سال جدید مصادف شده و امیدواریم سال ۹۸ سرآغاز زیبایی برای همه مسملین جهان باشد و این همزمانی را به فال نیک می‌گیریم.
 
محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره روز ملی صنعت نفت عنوان کرد: درآمدهای نفتی به عنوان ذخایر، سرمایه‌های ملی و میراث کشور و ملت دیده شود اما باید وابستگی به این درآمد کاهش پیدا کند تا اقتصاد سالمی داشته باشیم.
 
وی همچنین با تبریک فرا رسیدن میلاد امام جواد (ع) ادامه داد: حضرت جواد (ع) الگویی کامل در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، تقوا و پرهیزکاری بود و با توجه به رسیدن ایشان به درجه امامت در سن جوانی، می‌توان از ایشان به الگویی مناسب برای جوانان امروز یاد کرد.
 
محی الدینی همچنین ضمن تسلیت رحلت یادگار امام راحل، سید احمد خمینی افزود: سید احمد خمینی از شخصیت‌های انقلابی دارای مواضع روشن در مقابله با توطئه‌های استکبار و به تعبیر مقام معظم رهبری خادم صدیق و مدافع قاطع اصول انقلاب اسلامی بود.
 
 
منبع:خیرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..