مدیرکل صدا و سیمای یزد:

نقش رسانه‌ها در توسعه یزد غیرقابل انکار است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد از رسانه ها به عنوان یک رکن اساسی در مسیر توسعه یاد کرد و گفت: نقش رسانه ها در توسعه یزد غیرقابل انکار است.

به گزارش یزدی نیوز احمد پهلوانیان در آئین تجلیل از رسانه‌ها، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: جامعه رسانه استان یزد، جامعه‌ای دلسوز و پرتلاش است که در تمام صحنه‌ها توان خود را برای خدمت به استان به کار گرفته است.

 
مدیرکل صدا و سیمای یزد عنوان کرد: این جامعه بدون هیچ چشم‌داشتی وظایف خود را انجام داده و پاکی و خلوص نیت را می‌توان در آنها به خوبی دریافت.
 
وی ادامه داد: رسانه‌های گروهی نقش مهمی را در توسعه استان در تمامی حوزه‌ها ایفا می‌کند که با توجه به این ویژگی، رسانه رکن اصلی زیرساخت فرهنگی و توسعه انسانی است.
 
پهلوانیان همچنین با اشاره به حضور فعال و پویای رسانه‌های گروهی در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رسانه‌ها به صورت مؤثر در برگزاری این جشن حاضر شدند به گونه‌ای که با وجود توطئه‌های بیگانگان مردم مشارکت کردند و رسانه با حمایت جدی از این جشن، تمامی اخبار آن را منعکس کردند.
 
مدیرکل صدا و سیمای یزد در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از اصحاب رسانه را مهم دانست و بیان کرد: با حمایت از این قشر می‌توان به پوشش بهتر اخبار و موفقیت آنها در این زمینه کمک شایانی کرد.
 
در مراسم آئین تجلیل از رسانه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خبرنگاران فعال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل شد
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..