‌بیش از ۷۰ درصد از ساخت و سازها در یزد بدون پروانه است

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از ساخت و سازها در یزد بدون پروانه است گفت: واگذاری کار به بخش خصوصی باید با نظارت دقیق همراه باشد.

به گزارش یزدی نیوز محسن ابوترابی در افتتاح طرح پلیس ساختمان در استان یزد با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از ساخت و سازها در یزد بدون پروانه است اظهار داشت: نظارت دقیق نیست، ساخت و سازهای خلاف صورت می‌گیرد.

 
عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه هنوز مردم ما به بسیاری از مسائل بی‌اعتماد هستند تصریح کرد: کارهای ما باید با دقت، انضباط و جدیت پیگیری و دنبال شود تا اعتماد دوباره مردم بازگردد.
 
وی اضافه کرد: همکاران اجرائیات ما در استان یزد باید به نحوی عمل کنند که بتوانند از ساخت و سازهای خلاف در استان جلوگیری کنند.
 
ابوترابی تصریح کرد: می‌بینیم که برخی احکام در راستای تخریب ساختمان اشخاصی داده می‌شود که تمام زندگیشان را برای ساخت این ساختمان هزینه کرده‌اند ولی چون خلاف بوده و نظارت درستی از سوی مجموعه‌های ذی‌ربط صورت نگرفته، سبب ناراحتی‌های بسیاری می‌شود پس در اینجا نیازمند همکاری و همیاری مردم نیز هستیم تا بتوانیم ساخت و سازهای خلاف را در استان کاهش دهیم.
 
عضو شورای شهر یزد با اشاره به اینکه باید تمام امور را به بخش خصوصی واگذار و نظارت نیز داشته باشیم اظهار داشت: متاسفانه کارها را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم ولی نظارت چندانی نداریم که در این خصوص هم باید دقت نظر داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای کار باید بخش خصوصی را حمایت کنیم تا کار به نحو احسن آغاز شود، سپس در راستای نظارت این بخش گام برداریم تا بتوانیم شهر را به سمت آبادانی سوق دهیم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..