“روز پاک ” در یزد باید با مشارکت دستگاه‌ها، کارکنان و مردم به بهترین شکل برگزار شود

استاندار یزد با اشاره به اینکه بازدیدهای سرزده‌ای در ایام عید از کمیته‌های خدماتی خواهیم داشت گفت: "روز پاک " در یزد باید با مشارکت دستگاه‌ها، کارکنان و مردم به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی طالبی در ستاد خدمات سفر استان یزد با اشاره به اینکه اسکان مسافران نوروزی، کمیته اسکان در استان با برگزاری مرتب جلسات، ارزیابی دقیقی از ورود مسافران داشته باشند اظهار داشت: هر کجا که نیاز به استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی و نهادهایی عمومی بود، می‌توانند با هماهنگی باید این ستاد در استان آن را عملی کنند.

 
استاندار یزد با بیان اینکه در جلسه‌ای در هفته گذشته بحث یک روز به عنوان "روز پاک " مطرح، تصویب و قرار شد که همه دستگاه‌ها در این روز همکاری لازم را داشته باشند افزود: تاریخی که برای "روز پاک " در استان یزد در نظر گرفته و تصویب شد، روز ۲۶ اسفندماه است و انتظار می‌رود که دستگاه‌ها و کارکنانشان در این روز مشارکت داشته باشند و به شکلی کار کنیم که بتوانیم مشارکت مردم را نیز ببینیم و بتوانیم شهر و مبادی ورودی شهر را برای مسافران نوروزی پاک سازی کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: لیست کلیه مراکز خدماتی که به مردم به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می‌کنند در اختیار ما قرار گیرد و ما هم بازدیدهای سرزده‌ای را از این مراکز خواهیم داشت و از نیز این انتظار می‌رود که در این ایام به این مراکز سر بزنند و از چگونگی فعالیت‌های آنها مطلع باشند.
 
طالبی با تاکید بر اینکه ارزیابی دقیقی از فعالیت کمیته‌های مختلف خواهیم داشت تصریح کرد: در هفته پایانی فروردین ماه سال آینده از دستگاه‌هایی که مشارکت خوبی داشتند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند، تقدیر خواهد شد.
 
استاندار یزد عنوان کرد: امیدواریم که بتوانیم امسال در استان یزد به نحوی عمل کنیم که مسافران نوروزی راضی باشند و بدون هیچ مشکلی بتوانیم استانی سرآمد در سطح کشور باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..