تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی سال۹۷ در یزد

در مراسمی از دانشجویان نمونه کشوری و دانشگاهی و برگزیدگان المپیاد‌های علمی سال۹۷ دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: دانشجویان این دانشگاه توانسته اند با کسب یک مدال طلا و یک برنز و سه دیپلم افتخار در المپیادعلمی دانشجویی در بین دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت علوم در جایگاه اول کشور قرار گیرد.

دکتر میرجلیلی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی توانسته است امسال با سه دانشجوی نمونه کشوری در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری مقام اول کشوری را کسب کن.
دکتر دهقانی معاون فرهنگی و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: در سال جاری از از تعداد ۱۳دانشجوی نمونه کشوری دانشگاههای علوم پزشکی کشور ۳دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزیده شدند.
در این مراسم از محسن انصاری دانشجوی مقطع دکترای تخصصی بهداشت محیط، هادی اسلامی دانشجوی نمونه کشوری مقطع دکترای تخصصی رشته بهداشت محیط و مهر نوش شیر دلی دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی ارشد رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی و همچنین از ۵نفر از دانشجویان برگزیده دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی درالمپیاد علمی دانشجویی کشور تجلیل شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..