آغاز گشت نوروزی استاندارد در بازار یزد

گشت نوروزی اداره کل استاندارد استان به منظور نظارت بر واحد‌های صنفی در زمینه عرضه کالا‌های استاندارد در بازار یزد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: گشت نوروزی اداره کل استاندارد با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت تا ۱۵فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.

به گفته ماجدی در این طرح ضمن بازرسی از واحدهای صنفی با افرادی که کالاهای مشمول استاندارد اجباری فاقد نشان استاندارد را در واحدهای صنفی خود عرضه کنند برخورد خواهد شد.
رئیس شعبه سه تعزیرات حکومتی استان یزد نیز گفت: کلیه واحدهای صنفی و تولیدی که کالاهای قابل عرضه آنها مشمول استاندارد اجباری است باید پروانه بهره برداری از استاندارد را بر روی کالای خود داشته باشند.
مهاجریان گفت: بر اساس ماده ۱۳ قانون تعزیرات حکومتی واحدهایی که اقدام به عرضه کالاهای غیراستاندارد کنند جمع آوری و با آنها برخورد قضایی خواهد شد.
نائب رئیس اول اتاق اصناف استان هم گفت: در گشت نوروزی ا مسال ۸بازرس اصناف با همکاری ۵۰بازرس افتخاری از سازمان بسیج کار نظارت و رصد بازار شب عید را بر عهده دارند.
ضیایی از واحدهای صنفی خواست از عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری که فاقد نشان استاندارد هستند خودداری کنند و در صورت هر گونه تخلف شهروندان موارد را به شماره تلفن ۳۶۲۹۱۷۱۹ اتاق اصناف استان اطلاع دهند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..