نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

نیروهای جوان متعهد و متخصص برای مسئولیت‌های مختلف انتخاب شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت شایسته سالاری و به کارگیری نیروهای جوان متعهد و متخصص برای مسئولیت‌های مختلف در استان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی استاندار یزد با روحانیون، ائمه جمعه و جماعت استان با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "حجت‌الاسلام والمسلمین داود نمازی" مشاور وزیر کشور در امور روحانیون، ائمه جمعه و جماعت، "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار در سالن ‌کنفرانس تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان در این نشست با اشاره به اینکه باید در راستای عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تمام تلاشمان را به کار گیریم، گفت: کتابی در این رابطه به چاپ رسیده که توضیحاتی در این زمینه داده است.
"آیت الله محمدرضا ناصری" با بیان اینکه نباید در راستای عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، احساساتی عمل کرد، ‌ادامه داد: ما در بسیاری از موارد احساسی عمل کر‌ده ایم و بعد از گذشت چند ماه ممکن است این بیانات از ذهن‌ها فراموش شود بنابراین نیاز است که برای عملی کردن این فرمایشات ارزشمند کارهای اساسی و بنیادینی انجام شود که برای سال‌های متمادی قابلیت اجرا داشته باشد.
امام جمعه یزد به اهمیت توجه به بخش گردشگری استان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: بسیاری از مردم، استان یزد را به خاطر آرامشی که دارد انتخاب می‌کنند و در ایام تعطیل به این استان سفر می‌کنند پس نیاز است محیط آرام یزد را حفظ کنیم تا دیگران بتوانند به راحتی به استان سفر کنند و از حضورشان راضی باشند.
وی شایسته سالاری، توجه به نیروهای جوان متعهد و متخصص و نیت خدایی داشتن برای خدمت به مردم را ملاک انتخاب افراد برای مسئولیت‌های مختلف ‌در استان دانست و خاطرنشان کرد: برای انتخاب افراد در پست‌ها و مسئولیت‌های مختلف، باید موارد بسیاری را لحاظ کرد که مهم ترین آن نیت خدایی، صلاحیت داشتن و جدیت افراد در انجام فعالیت‌هاست.
‌نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروزه در حوزه پوشاک مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است صنایع پوشاک در کشور و استان یزد راه اندازی شود تا مشکلات بیکاری و تولید داخل حل شود زیرا نیاز به ‌سرمایه گذاری زیاد و تکنولوژی‌های پیشرفته آنچنانی ندارد.
آیت الله ناصری در پایان سخنان خود وجود روحیه همکاری و همیاری در گذشته را یکی از علت‌های نبود مشکلات اساسی در سال‌های ابتدایی انقلاب دانست و تصریح کرد: متاسفانه امروز این روحیه کمرنگ شده است و ما نیز برای تقویت بنیه دینی و مذهبی مردم کارهای زیادی انجام ندادیم که سخت نیازمند به تقویت این روحیه هستیم.
گفتنی است در ابتدای این نشست تعدادی از ائمه جمعه و جماعت در سخنانی به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مسائل مختلف کشور و استان پرداختند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..