رقابت ۱۱۵ هزار دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

معاون آموزش و پرورش استان: در پایان مرحله استانی رقابت های قرآنی دانش آموزان 17 نفر به مرحله کشوری راه می یابند.

به گزارش یزدی نیوزسرداری با اشاره به اینکه در مرحله آموزشگاهی این رقابت ها ۱۱۵ هزار نفر با یکدیگر رقابت کردند افزود: این مسابقات دارای ۴ مرحله آموزشگاهی ، استانی ،کشوری و بین المللی است .

 
معاون آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در مرحله استانی درهر رشته ۳ نفر برگزیده خواهند شد گفت: در مرحله استانی مسابقات دانش آموزی قرآن ،عترت و نماز۱۵۰۰ نفر در ۱۴ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند .
 
سرداری با بیان  اینکه ۷۰ داور در سی و هفتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز داوری مسابقات را عهده دار هستند افزود: مرحله استانی مسابقات دانش آموزی قرآن ،عترت و نماز تا فردا در استان ادامه دارد.
 
مدیر کل اداره قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری این مسابقات در یزد گفت : ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآنی دانش آموزان جهان اسلام همزمان با سطح ملی آن  19 تا ۲۶ فروردین ۹۸ برگزار می شود.
 
مصیب زاده  با اشاره به اینکه تنها مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی در وزارت آموزش و پرورش مرحله بین المللی دارد افزود:این مسابقات در سال آینده در مصلی امام خمینی ره تهران برگزار می شود.
 
امسال حدود ۷ میلیون نفر درمسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی در کشور بایکدیگردر رشته های ،حفظ ،ترتیل ،تفسیر ،نهج البلاغه ، مداحی ،اذان،اقامه،تحقیق ،انشای نماز و صحیفه سجادیه ،احکام و.. رقابت کردند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..