استاندار یزد:

ضرورت اطلاع رسانی و پاسخگویی سریع و مورد انتظار روابط عمومی دستگاهها به مردم در حوزه تنظیم بازار استان/‌ نظارت و کنترل دقیق قیمت‌ها تا ماه مبارک رمضان تداوم یابد

استاندار یزد در کارگروه تنظیم بازار استان بر ضرورت اطلاع رسانی و پاسخگویی سریع، به موقع و مورد انتظار روابط عمومی دستگاه ها به مردم در حوزه‌ نظارت و کنترل دقیق قیمت ها تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزچهل و هفتمین کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست "محمدعلی طالبی" استاندار یزد و با حضور "علی ز‌ینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این کارگروه در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با اشاره به اینکه اگر در استان قیمتی برای فروش میوه و گوشت به تصویب می‌رسد، باید همه به این شکل عمل کنند، ‌گفت: لازم است در استان یزد با واحدهای صنفی و مرغ دارانی که اقدام به فروش با قیمت بالاتر از قیمت تصویب شده در کارگروه ستاد تنظیم بازار می کنند، برخورد جدی شود و ‌نباید به هیچ عنوان شاهد این مسئله در استان نباشیم.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: باید در کارگروه تنظیم بازار استان به نحوی برنامه ریزی شود که در روزهای پایانی سال و ایام عید با مشکل روبه‌رو نشویم.
وی افزود: با توجه به اینکه فاصله زیادی بین ماه مبارک رمضان و عید نوروز وجود ندارد، باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که در این ماه مبارک نیز بتوانیم نسبت به کنترل و نظارت بازار اقدامات لازم ‌را انجام دهیم و مردم برای خرید کالاهای اساسی خود با مشکل روبه‌رو نشوند.
طالبی به اهمیت عدالت در توزیع کالاهای تنظیم بازار در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در استان، شهرستان‌ها، ‌بخش ها و روستاها باید به شکلی عمل کنیم که بی عدالتی صورت نگیرد و بتوانیم اجناس تنظیم بازار را در سطح استان با پیش بینی مناسب از زمان مصرف، داشته باشیم.
رئیس کارگروه تنظیم بازار استان گفت: در کنار همه ‌فعالیت ها و زحماتی که دستگاه‌های استان برای خدمت به مردم می کشند ‌اما در حوزه اطلاع رسانی به جامعه ضعف‌هایی وجود دارد.
وی ادامه داد: در این حوزه و سایر موضوعات روابط عمومی‌ها باید به شکلی عمل کنند که بتوانند اطلاع رسانی لازم و مورد انتظار به مردم را داشته باشند و اگر سؤال و شبهاتی در جامعه و مباحثی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به وجود آمد ‌روابط عمومی ها آن پاسخگویی لازم، سریع، به موقع و توجیه کننده را به مردم داشته باشند تا نگرانی های احتمالی رفع شود.
استاندار یزد با بیان اینکه تاخیر در توزیع میوه تنظیم بازار ممکن است مسائل و مشکلاتی را در استان به وجود آورد، ‌افزود: امیدواریم در نحوه توزیع مناسب و به موقع میوه و سایر اقلام مورد نیاز مردم به گونه ای عمل شود که بتوانیم با مدیریت مجموعه دستگاه‌های اداری و عمومی استان شرایط خوبی را برای مردم فراهم کنیم.
طالبی در پایان سخنان خود آمادگی مدیران دستگاه‌های مختلف استان را در ایام نوروز خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: آنقدر سیستم اداری دستگاه‌های مختلف که در کارگروه تنظیم بازار استان مسئولیت دارند، در این ایام خوب فعالیت کنند که در ایام نوروز نیازی به برگزاری جلسه نباشد ولی اگر در موردی هم این نیاز ‌احساس شد که جلسه‌ای برگزار شود، مدیران دستگاه های مورد نظر در دسترس و حاضر باشند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..