مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزد خبر داد:

تأسیس شبکۀ مردمی مدیریت بحران در یزد

نشست توجیهی و جلسۀ مجمع عمومی شبکۀ هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران استان یزد به مدت دو روز در استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز نشست توجیهی سازما‌ن‌های مردم‌نهاد موضوع «تأسیس شبکه هماهنگی تشکل‌های مردم‌نهاد مدیریت بحران استان یزد» و نیز جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره تشکل‌های مردم‌نهاد مدیریت بحران در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه در استانداری یزد برگزار شد.

به گفتۀ مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزد، هدف برگزاری این نشست توجیهی که از سوی اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری و با همکاری سازمان مردم‌نهاد «کانگ فوتوآ ۲۱» برگزار شد، هماهنگی، شبکه‌سازی و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد برای مقابله با بحران‌های احتمالی، ارتقای تعامل تشکل‌های اجتماعی با نهادهای دولتی و نیز تعیین هیئت مدیره این شبکه در استان یزد است.
فخرالسادات خامسی‌هامانه گفت: استان یزد پس از شهر تهران، نخستین استانی است که شبکه هماهنگی تشکل‌های زیست محیطی مدیریت بحران در آن تشکیل شد.
وی بیان کرد: مدرس این دوره «احمد سلامی»، مدیرعامل شبکه هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد مدیریت بحران شهر تهران بوده و شرکت‌کنندگانی از استان یزد، تهران، اصفهان، کرمان، شیراز و سیرجان در این برنامه حضور داشته‌اند.
گفتنی است، همایش «کانگ فوتوآ ۲۱» نیز در روز دوم این کارگاه به به میزبانی شهرستان مهریز با موضوعات مهارت‌های زندگی، کارگاه کارآفرینی و پژوهش برگزار شد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..