معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دولت تدبیر و امید در صف مقدم رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با بیان اینکه دولت در صف مقدم رفع مشکلات اقتصادی مردم است، بر ایجاد امید و آرامش در جامعه و اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزمراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با حضور "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، ‌"‌سیدمهدی طلایی مقدم" مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و مدیران کل و کارکنان حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در دفتر این معاونت برگزار شد.

"احمد ترحمی" در این نشست با اشاره به شرایط فعلی کشور، گفت: دولت ‌تدبیر و امید در صف مقدم رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است و در این مقطع از زمان ضروری است بین مردم و مسئولان، اتحاد، هم‌افزایی، همدلی، درک عمومی و تفاهم به وجود آید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر اینکه نباید اقداماتی انجام شود که امید مردم به یأس و ناامیدی تبدیل گردد، ایجاد امید، آرامش و امنیت روانی در جامعه را از مهم‌ترین وظایف در این مقطع از زمان دانست.
وی ادامه داد: برای حفظ نظام حمایت از دولت و سایر قوا که همه اعضای یک پیکر هستند در اولویت قرار دارد و دولت تلاش می کند علی رغم همه شرایط تحمیلی و تحریم های ظالمانه در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.
‌ترحمی یکی از وظایف اصلی وزارت کشور را برگزاری انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: در اسفند ماه سال آینده انتخابات مهمی را در پیش داریم که باید با تلاش مضاعف انتخاباتی سالم، با نشاط و با مشارکت بالا همراه با رفع نواقص احتمالی را برگزار کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را آیینه تمام نمای حوزه معاونت ‌سیاسی دانست و ضمن تقدیر از تلاش ها، تعهد و جدیت "عباس حیدری" مدیرکل سابق دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری برای "‌سیدمهدی طلایی مقدم" در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود و گفت: با شناختی که از ایشان داریم امیدواریم بتوانند منشاء خیر باشند و اقدامات اثربخششان ‌را به زودی مشاهده کنیم.
"‌عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش کردیم در دفتر ‌امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را پیش ببریم، بیان کرد: یکی از مهمترین این برنامه ها ابلاغ و اجرای منشور گفت ‌و گوی سیاسی با هدف تعامل با ائمه جمعه، احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی و مردمی بود.
"‌سیدمهدی طلایی مقدم" مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد استاندار یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فعالیت در این اداره کل را گسترده و حساس دانست و خاطرنشان کرد: اگر ‌بتوانیم ‌باب گفت و گو را در استان بین مردم، گروه‌ها، احزاب و تشکل های مختلف باز کنیم؛ اعتماد بین دولت و مردم تقویت می‌شود و می توانیم ‌گام های موثری برای توسعه استان برداریم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..