آمادگی ۱۵۰ مسجد در استان یزد برای انجام مراسم اعتکاف

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد: ثبت‌نام در مراسم اعتکاف برای شهرستان یزد تنها به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام کارگر گفت:علاقه‌مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف  می توانند تا   ساعت ۱۲ شب ۲۴ اسفندماه با مراجعه به وب‌سایت تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در مراسم اعتکاف برای شهرستان یزد تنها به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در شهرستان یزد اعتکاف خواهران در بیش از ۲۰ مسجد و اعتکاف برادران تنها در مسجد ملااسماعیل برگزار خواهد شد؛ اسامی این مساجد به همراه ظرفیت آن بر روی سایت قرار گرفته است.
کارگر با بیان اینکه با برنامه‌ریزهای صورت گرفته هزینه ثبت‌نام اعتکاف در سال جاری، برای هر نفر مبلغ ۹۵ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است، اذعان کرد: لازم است ثبت‌نام کنندگان فرم ثبت‌نام را به‌صورت کامل پر کنند؛ شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی پس از تکمیل فرم ثبت‌نام هزینه ثبت‌نام را به‌صورت اینترنتی پرداخت کرده و کد رهگیری دریافت می‌کنند.
وی اشاره کرد : با توجه به زیرساخت‌های موجود در برخی شهرستان‌ها ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و در برخی شهرستان‌ها به‌صورت حضوری انجام می‌شود.
حجت الاسلام کارگر گفت: سال گذشته درمجموع بیش از ۲۱ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف استان یزد ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۷۰ درصد را خواهران و ۳۰ درصد را برادران تشکیل داده بودند.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد   پاسخ به سؤالات شرعی، برگزاری دعا، نیایش، نماز جماعت، درس‌هایی از نهج‌البلاغه و حلقه‌های معرفتی ازجمله برنامه‌های مراسم اعتکاف اعلام کرد .
مراسم معنوی اعتکاف روزهای ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ رجب  انجام می شود .
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..