بازدید استاندار یزد از المپیاد دانش آموزی نبوغ

"محمدعلی طالبی" استاندار یزد از اولین دوره المپیاد بازی های فکری، آموزشی ‌و سرگرمی دانش آموزان استان با عنوان المپیاد نبوغ بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز"محمدعلی طالبی" استاندار یزد به همراه "سیدابوالفضل موسوی"‌ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان ‌استان از اولین دوره المپیاد بازی های فکری، آموزشی ‌و سرگرمی دانش آموزان استان در محل سالن ورزشی حضرت امام علی علیه السلام دانشگاه یزد بازدید کرد.

استاندار یزد پس از این بازدید در گفت و گو با خبرگزاری پانا با بیان اینکه برنامه هایی که موجب معرفی استعدادهای دانش‌آموزان می شود بسیار ارزنده و قابل قدردانی است، ‌بیان کرد: المپیاد دانش آموزی نبوغ این استعدادهای سرشار را شناسایی می کند.
طالبی ادامه داد: استان ‌یزد به چنین برنامه هایی نیازمند است زیرا تمرکز خانواده ها بیشتر بر روی درس و کتاب بوده است در حالیکه دانش‌آموزان به چنین برنامه های شاد و بانشاطی نیز نیاز دارند و المپیاد دانش‌آموزی نبوغ استعداد دانش‌آموزان را در راستای مهارت های زندگی رقم خواهد زد.
وی خانواده ها را به تشویق فرزندان خود به چنین برنامه هایی دعوت کرد و افزود: بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی کمک زیادی به رشد شخصیتی و ذهنی دانش‌آموزان می کند و آنها را توانمند می سازد تا در آینده کشور و بخصوص در خانواده خود نقش آفرین باشند.
استاندار یزد حمایت خود را برای چنین برنامه هایی که سبب رشد مهارت های دانش‌آموزان می شود، اعلام کرد.
گفتنی است المپیاد نبوغ در راستای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین با حضور نزدیک به هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس استان و همکاری سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری استان با محوریت گروه آموزشی آترین در سه مقطع تحصیلی و در رشته های دومینو، بازی های فکری، رباتیک و هوافضا به مدت دو روز در سالن ورزشی حضرت امام علی(‌ع) دانشگاه یزد در حال برگزاری است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..