دبیر علمی همایش بین المللی «مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی»:

۵۱۹ اثر به دبیرخانه همایش «مدرسه ایرانی- معماری ایرانی» رسید

دبیر علمی همایش بین المللی «مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی» گفت: در این دوره همایش، ۶۲۵ اثر در سایت ثبت شد که در نهایت ۵۱۹ اثر به دبیرخانه همایش رسید.

به گزارش یزدی نیوز نریمان فرحزا در همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی با بیان اینکه هشتمین همایش بین‌المللی «مدرسه ایرانی معماری ایرانی» در سه بخش عکاسی، طراحی و مقاله برگزار شده است، اظهار داشت: در بخش طراحی، شرکت کنندگان در سه بخش دانشجویی، ساخته شده، نوسازی و مشاورین اقدام به ارسال آثار خود کردند.

 
وی عنوان کرد: در بخش طراحی در مجموع ۳۰۲ طرح ثبت نام انجام شد که ۲۴۳ طرح به دبیرخانه همایش رسید.
 
فرحزا بیان کرد: در بخش عکاسی نیز ۱۰۹ اثر ثبت نام شد که در نهایت ۸۰ اثر به دبیرخانه همایش رسید.
 
دبیر علمی همایش بین المللی «مدرسه ایرانی معماری ایرانی» خاطرنشان کرد: ۲۱۴ مقاله نیز در سایت همایش ثبت نام کردند که در نهایت ۱۹۶ اثر به دبیرخانه همایش رسید.
 
وی اظهار داشت: امسال مجموع ثبت نام‌های انجام شده در سایت ۶۲۵ اثر بوده که در نهایت در هر سه بخش، ۵۱۹ اثر به دبیرخانه همایش رسیده است.
 
فرحزا در مورد پذیرش مقالات لاتین نیز عنوان کرد: ۷۰ مقاله لاتین مورد پذیرش قرار گرفته و ۱۱۳ مقاله لاتین نیز در کتاب چکیده مقالات منتشر شده است.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه یزد افزود: امسال برای اولین بار مسابقه عکاسی برگزار شد و داوران دعوت شده، معمار عکاس بودند.
 
وی با اشاره به اهتمامی که سازمان نوسازی مدارس برای برگزاری دوره‌های آموزشی دارد، افزود: با طرح‌هایی که به این همایش ارائه شد، به نظر می‌رسد دوره‌های آموزشی توانسته رشد قابل توجهی در کیفیت آثار ایجاد کند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..