وزیر آموزش و پرورش وارد استان یزد شد

وزیر آموزش و پرورش وارد استان یزد شد و مورد استقبال استاندار یزد قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز «سیدمحمد بطحایی» وزیرآموزش و پرورش به اتفاق هیئت همراه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله شهید صدوقی (ره)‌یزد شدند و مورد استقبال «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفتند.

حضور در هشتمین همایش و نمایشگاه ملی و اولین همایش بین المللی «مدرسه ایرانی معماری ایرانی» در تراز سند برنامه زیر نظام تامین فضا،تجهیزات و فناوری از مهم ترین برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان یزد است.
ادارات کل نوسازی مدارس استان ها،جامعه فنی،مهندسی و معماری،اساتید دانشگاه و دانشجویان از مخاطبان اصلی این رویداد علمی هستند و هویت بخشی به فضاهای آموزشی،ورزشی و تربیتی و احیا معماری اسلامی ایرانی با رعایت الگوهای بومی،الگوهای توسعه پایدار در آمایش سرزمین و ضرورت های محیط های آموزشی،تربیتی و جمعیتی،مکان یابی مدارس و مراکز،تکنولوژی ساخت و صنعتی سازی،مدرسه سبز و ملاحضات ارگونومیک و فضاهای آموزشی ازجمله محورها و موضوعات این همایش است.
هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی «مدرسه ایرانی معماری ایرانی» در چهار بخش علمی،طراحی،طرح های اجرا شده و عکاسی ۱۴ الی ۱۶ اسفندماه در دانشگاه یزد برگزار می شود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..