فرماندار جدید یزد: نقدپذیر خواهم بود

فرماندار جدید یزد با اشاره به اینکه نقدپذیر خواهیم بود، گفت: ارتباط مستمری با اصحاب رسانه خواهیم داشت تا بتوانیم نسبت به فعالیت‌های خود پاسخگو باشیم.

به گزارش یزدی نیوز سید محمد رستگاری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار یزد با اشاره به اینکه از تمام تلاش‌های فرماندار گذشته شهرستان یزد تقدیر و تشکر دارم اظهار داشت: توجه جدی به ارتقا جایگاه ادارات یزد و تحرک بخشی بین ادارات استان از جمله فعالیت‌هایی است که در دستور کار خود داریم.

 
فرماندار جدید یزد با بیان اینکه تلاش و تحرک جدی و حضور مستمر بین اقشار مختلف مردم، تقویت بعد نظارتی از برنامه‌هایی است که در طول مدیریت خود به اجرای آن خواهم پرداخت تصریح کرد: سعی و تلاشمان در مدیریت این است که کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم و تلاش خواهیم کرد برای تقویت انسجام، وحدت و آرامش بخشی در شهرستان اهتمام جدی داشته باشیم.
 
وی اضافه کرد: از سمن‌ها به عنوان نقاط قوت شهرستان و تشکل‌های مختلف استفاده خواهیم کرد و اعتقاد داریم که این بخش‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند که سعی در تعامل هر چه بیشتر با این بخش‌ها داریم.
 
رستگاری افزود: ارتباط با کارآفرینان، ارتباط با تشکل‌های فعال و شرکت‌های فناورانه، مشارکت بیشتر و استفاده از ثبت جهانی یزد از جمله مباحثی است که تلاش می‌کنیم در طول سال‌های مدیریت خود در فرمانداری یزد به بهترین شکل انجام دهیم.
 
فرماندار جدید یزد با اشاره به اینکه نقدپذیر خواهیم بود تصریح کرد: ارتباط مستمری با اصحاب رسانه خواهیم داشت تا بتوانیم نسبت به فعالیت‌های خود پاسخگو باشیم.
 
وی با تأکید بر اینکه سعی داریم که با روستاییان ارتباط خوبی برقرار کنیم اظهار داشت: معتمدین، خیرین و ظرفیت‌هایی که در این بخش‌ها وجود دارد را مدنظر خود قرار خواهیم داد.
 
رستگاری با اشاره به اینکه تلاش داریم تا بتوانیم فرهنگ بسیجی را در سطح شهر یزد تقویت کنیم تصریح کرد: تلاشمان در فرمانداری یزد این است که بتوانیم با خانواده‌های معظم شهدا و ائمه جماعات داشته باشیم.
 
 
منیع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..