ثبت نام ۹ هزار نفر در سامانه خادم یاری از استان یزد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های خادم یاران در بخش سلامت، محرومیت‌زدایی، کمک به دولت درزمینه خدمت‌رسانی ازاهداف راه اندازی سامانه خادم یاری اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوز مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در نشست مدیر، معاونان و مدیران شهرستانی دفتر آستان قدس رضوی استان در اشکذربه تشریح سیاست‌ها و رویکردهای دفتر آستان قدس در استان پرداخت و گفت: دفتر آستان قدس استان یزد در حوزه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی و امداد مستضعفین، جذب وقف و نذر و خادم یاری فعالیت می‌کند.

محمدحسین رحیمی نسب از اعزام زائر اولی به مشهدالرضا (ع) و اجرای طرح خادم یاری در استان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار نفر از استان یزد در سامانه خادم یاری ثبت‌نام کر‌ده‌اند که از این تعداد ۴ هزار نفر موفق به دریافت کد خادم یاری شده اند.
وی از اعزام ۱۰ هزار زائر اولی به مشهدالرضا (ع) از ابتدای افتتاح این دفتر تاکنون در استان خبر داد و افزود: زیارت اولی‌ها و کسانی که بیشتر از ده سال از تشرفشان به حرم مطهر گذشته است، می‌توانند به دفاتر آستان قدس در شهرستان‌ها و یا مرکز استان مراجعه یا توسط افراد معتمد معرفی شوند.
رحیمی نسب بهره‌گیری از ظرفیت‌های خادم یاران در بخش سلامت، محرومیت‌زدایی، کمک به دولت درزمینه خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌های دولتی و خیران را از دیگر اهداف ایجاد این دفتر برشمرد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد از اجرای طرح قرار هشتم در روز هشتم هرماه با تبرک گرفتن از نام مبارک ثامن‌الائمه خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد نماد و موج خدمت‌رسانی برای انجام خدمات به محرومین، انجام امور خیری به‌صورت ساده و کم‌خرج و ارائه سبک زندگی رضوی انجام می‌شود.
علی اکبر کاظمی مدیر دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان اشکذر گفت: از بدو شروع برنامه های خادم یاری تعداد ۱۵۲ نفر در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۷ نفر کلیه مراحل ثبت نام را طی و ۲۵ نفر توفیق تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج به عنوان خادم یار را داشتند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..