برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان مهارت های زندگی با رویکرد نشاط خانواده ویژه بانوان هلال احمر یزد

کارگاه آموزشی با عنوان مهارت های زندگی با رویکرد نشاط خانواده ویژه زنان شاغل در جمعیت هلال احمر یزد همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ لیلا انتظام زاده مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر استان یزد  با اعلام اینکه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این کارگاه حضور داشتند،عنوان کرد: زنان شاغل به واسطه حجم سنگین مسئولیت در محیط خانه و خانواده و محیط کار بیش از مردان نیازمند انعطاف پذیری هستند .

انتظام زاده افزود: زنان شاغل باید به گونه ای وقت و زمان خود را مدیریت کنند تا هماهنگی و تعادل بین تمام مسئولیت های خود ایجاد نمایند و برای دستیابی به این مهم آموزش های مهارت زندگی برای دستیابی به خانواده و جامعه ای شاد و ایمن لازم و ضروری است .

مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: تردیدی وجود ندارد که در دنیای کنونی با ظهورفناوری های جدید و صنعتی شدن جامعه ،زندگی انسانها دستخوش تغییر و تحولات زیادی شده است و ما در طول عمر با انبوهی از مشکلات و مسائل روبرو هستیم که حل آن مستلزم کسب مهارت های فردی و اجتماعی است ..

لیلا انتظام زاده در پایان ضمن بیان این که می توان با کسب مهارت های زندگی به فرد این توانایی را می دهد که خانواده با نشاط تری داشته باشدگفت:  در این کارگاه، که با حضور ۳۵ نفر از بانوان شاغل برگزار گردید مباحثی مانند مهارت های ارتباط موثر، کنترل خشم و حل مسأله  و نقش این مهارتها در ایجاد نشاط و شادی در خانواده، مورد بررسی قرار گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..