‌۶۶۰ اثر به چهارمین جشنواره منطقه‌ای در استان یزد ارسال شد‌

مدیرکل ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای مطبوعات ظرفیت تبدیل به جشنواره ملی دارد گفت: قریب به ۶۶۰ اثر به چهارمین جشنواره منطقه‌ای در استان یزد ارسال شد.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان‌زاده ‌در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های یزد، فارس، کرمان و جنوب کرمان که در سالن هلال احمر استان یزد برگزار شد اظهار داشت: این جشنواره بعد از چهار سال که از برگزاری آن می‌گذشت و به نوعی متوقف شده بود برگزار شد و هدفی که در آن دنبال کردیم، موج آفرینی و شورآفرینی در عرصه فعالیت‌های رسانه است.

 
مدیرکل ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: امیدواریم این دوره جشنواره منطقه‌ای که با نام فرخی یزدی عجین شده است تبدیل به یک جشنواره خوش نام در سطح کشور شود و در دوره‌های آینده شاهد گسترش این جشنواره از سطح منطقه‌ای به سطح ملی باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه در منطقه‌ای که این جشنواره برگزار شده است برخی مشکلات مشترک وجود دارد تصریح کرد: این مسائل نیاز به همفکری در جهت رفع این مشکلات دارد که رسانه‌ها باید به بازنمایی برخی از آسیب‌های منطقه‌ای بپردازند.
 
جوادیان زاده اضافه کرد: این جشنواره کمکی بود در جهت اینکه فعالان رسانه‌های منطقه خود را بهتر بشناسند و گفتمان مشترکی در بین این قشر تولید و ارائه شود.
 
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره ۱۷۱ نفر شرکت کردند خاطرنشان کرد: این افراد شرکت کننده ۶۵۹ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های یزد، فارس، کرمان و جنوب کرمان ارسال کردند.
 
وی با بیان اینکه از ۶۵۹ اثر، ۶۰۵ اثر با نظر داوران این جشنواره پذیرفته و به بخش مسابقه راه یافت اذعان داشت: این دوره از جشنواره در ۹ بخش برگزار شد که آثار بسیار خوبی در آن شاهد بودیم.
 
جوادیان‌زاده افزود: برگزاری اینگونه جشنواره‌هایی اثرات مثبت بسیاری را در پی دارد که امیدواریم بتوانیم با برگزاری آن بتوانیم سبب ایجاد تعامل و هم اندیشی بیشتر بین اصحاب رسانه شویم و اینکه بتوانیم آنها را به سمت کارکرد اصلی رسانه سوق دهیم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..