معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

اطلاع رسانی شفاف و بیان دستاوردها از مولفه های امنیت پایدار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با بیان اینکه مردم رکن اصلی امنیت هستند، تاکید کرد: اطلاع رسانی شفاف و بیان دستاوردهای نظام و دولت از مولفه های امنیت پایدار است.‌

به گزارش یزدی نیوز یازدهمین نشست توجیهی و آموزشی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "سردار ‌محمدرضا میرحیدری" فرماندهی نیروی انتظامی استان، هیئت رئیسه و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست گفت: همه رسالت و وظایف روابط عمومی دستگاه های استان و نهادهای عمومی در سه اصل شجاعت و شهامت در بیان حقایق و وظایف، وفاداری به نظام، ارزش ها‌ی انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا و پاکی و صداقت در انجام وظیفه خلاصه می شود.
"احمد ترحمی" ادامه داد: لازم است انجام وظایف و رسالت ها در حوزه روابط عمومی و مسئولیت سازمانی همراه با خلاقیت، نوآوری و ابتکار باشد و شیوه های اطلاع رسانی و رسانه ای ما متناسب با شرایط روز و اقتضائات جامعه تغییر و پیشرفت کند.
وی افزود: با توجه به گسترش ارتباطات و وجود فضای مجازی، روابط عمومی ها باید پاسخگوی شایعات و شبهات مطرح شده در سطح جامعه باشند و دیگر شیوه های سنتی در اطلاع رسانی پاسخگوی این حجم گسترده اطلاعات نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مردم رکن اصلی امنیت هستند، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی شفاف و بیان دستاوردهای نظام و دولت به منظور افزایش امید و رضایتمندی جامعه، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از مولفه های امنیت پایدار است.
‌ترحمی در پایان سخنان خود با بیان اینکه وظایف مدیران و کارشناسان در روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی نباید فقط یک اطلاع رسانی یک سو و یک طرفه باشد؛ از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ‌خواست علاوه بر عمل به وظایف بخشی رسالت بین بخشی و فرابخشی را نیز مدنظر قرار دهند، چشمان بیدار نظام و جامعه ‌و در کنار مردم باشند و به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش‌آفرینی کنند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..