معاون عمرانی استاندار یزد تاکید کرد:

اطلاع رسانی متمرکز به مردم و مسافران نوروزی/روابط عمومی ها محتوای اثرگذار و جذاب ارائه کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر اطلاع رسانی متمرکز و سازمان یافته به مردم و مسافران به ویژه در ایام سفرهای نوروزی گفت:روابط عمومی ها محتوای اثرگذار،جذاب و به موقع ارائه کنند.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در یازدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به میزبانی نیروی انتظامی برگزار شد بیان کرد: اهمیت روابط عمومی برای بیان عملکرد، خدمات دولت و نظام به مردم و تقویت رضایتمندی در جامعه اهمیت دارد،امروز نیز بنا به دلایل مختلف از جمله موضوعات اقتصادی با مشکلاتی در جامعه روبرو هستیم که روابط عمومی و رسانه می تواند نقشی مهم در این عرصه ایفا کند.

 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: مقام معظم رهبری نیز تاکید داشته اند که عملکردها و فعالیت های خوبی توسط نظام و دولت های مختلف در عمر چهل ساله انقلاب انجام شده است که باید به جامعه و مردم منعکس شود بر این مبنا ما نیز نقش پر اهمیت و موثری را برای روابط عمومی در این مسیر قائل هستیم.
 
«محسن صادقیان» افزود: هر چند نواقصی نیز وجود داشته است اما اقدامات چشمگیری در کشور و استان یزد انجام شده است که قابل قیاس با گذشته نمی باشد، به طور مثال در موضوع آب آشامیدنی امروز  100 درصد روستاها از این نعمت برخوردارند و برای مدیریت موضوع خشکسالی نیز آب با تانکر منتقل می شود.
 
صادقیان خاطرنشان کرد: در استان یزد قبل از انقلاب ۲۹۸ کیلومتر  راه خاکی داشتیم و امروز بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته داریم و  در بحث گاز نیز  امروز بالغ بر۹۰ درصد از روستا های استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
 
وی افزود: در بحث زیرساخت ها در استان یزد با درصد بالایی شهرها و روستاها تحت پوشش قرار گرفته اند  متاسفانه برخی نگاه های نا امید کننده و منفی در زمینه پیشرفت های تحقق یافته منتشر می شود و این موضوعات مثبت آنچنان که باید مورد توجه نیست.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر مدیران برای اولویت قرار دادن فعال سازی روابط عمومی ها  گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بر موضوعاتی از جمله تولید محتوای اثرگذار،جذاب و در زمان مناسب را مورد توجه قرار دهند  و نظر مدیران مجموعه را نیز برای تقویت این ظرفیت ها همسو سازند تا شاهد تحقق اطلاع رسانی مناسب در بخش های مختلف باشیم.
 
صادقیان بیان کرد:پروژه های عمرانی استان به ویژه پروژه های بزرگ نیازمند پیوست رسانه ای هستند تا به نتیجه اجرایی موثری با همراه سازی و آگاهی بخشی به افکار عمومی دست یابند.
 
معاون عمرانی استاندار یزد در پایان  فعال سازی کمیته اطلاع رسانی ستاد سفر با توجه به نزدیک شدن به ایام سفرهای نوروزی را برای بیان فعالیت دستگاه های خدمات رسان  و اطلاع رسانی به موقع و مناسب به مردم و مسافران نوروزی با  هماهنگی و تمرکز بین دستگاهی در خصوص کاهش هزینه ها و جلوگیری از انجام فعالیت تک بعدی را خواستار شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..